Lat, latare, latast!


Att det kan vara så svårt att ta sig tid för att träna ens några gånger i veckan. Lider hellre av spännings huvudvärk o sjuk rygg varje dag än tar tag i saken. För vet ju att efter bara en vecka av regelbunden träning så kan jag sova på nätterna igen utan att vakna tusen gånger av sjuk rygg!
Så igår fick det vara slut på detta o iväg på muskeljumppa! O nog var det skönt efteråt! 

O inte nog med det, steg upp 5.00 idag för att hinna träna en timme innan arbetsdagen började! Vi har ett pyttelitet men fungerande gym i källaren i jobbet o där spenderade jag varje morgon en timme tidigare (alltså då för 2 år sen). Men tror nog att jag är nöjd om jag kommer mig dit 1-2 gånger i veckan nu! Man får en sånn otrolig bra start på dagen efter ett svettigt träningspass! O för att göra morgonen perfekt så fanns det färskt kaffe när man kl. 7.00 kom upp för att börja jobba! :)

O nu känns det nog i kroppen att man inte rört på sig så värst mycket på hela sommaren!

Härligt höstväder hade vi idag också!


Det sista av äppelskörden skyfflas upp! En del gav vi bort men tror nog att vi slängt bort en 3 skottkärror med äpplen. Lite onödigt förstås men vart skall man annars göra av dem?


Men en tycker om äpplena åtminstone! :) 


Ännu blommar det i trädgården!






Kommentarer

Populära inlägg