Kunskap

Nyttan med en o samma kunskap kan uppfattas väldigt olika beroende på vilken sida om dörren som man står. Igår när K öppnade den låsta ytterdörren o rymde jämrade jag mig en hel del över denna nya kunskap. Men idag när jag i mitt stressande lyckades låsa ut mig så var sonens nya kunskap väldigt nyttig! :) Hann redan börja fundera över var extra nyckeln är o konstaterade att det visste jag ju inte o nån telefon hade jag ju inte med mig ut. Så glädjen var stor när min 2 åring släppte in mig! :) O NU vet jag var extra nyckeln finns!

Bakat o packat o stressat o handlat hela dagen lång. O ett examens kaffe hann vi med också. Imorgon fortsätter stressandet o kanske kommer vi oss iväg på söndag kväll. 
Iväg mot svalare väder! :) Det hade vi ju inte riktigt väntat oss, men blir nog bra det också!




Kommentarer

Populära inlägg