Lite egen tid



Började veckan med två dagar i Esbo! Mötet på måndag drog förstås ut på tiden så shoppingen som jag hade tänkt mig fick jag glömma. Blev istället det vanliga programmet: en tur till Alepa o köpa karkki o sen slänga sig framför tv:n. Passar mig perfekt! :) Lite egen tid när man inte behöver göra nått alls behövs ibland. 
Köpte dock en Sol den här gången också o flickan i kassan lyste upp min tillvaro med att fråga pappren. Så åtminstone hon trodde jag kunde vara under 30 år! :)  
För första gången lyckades jag med konststycket att travel light, bara en liten väska denna gång. Nå det betydde ju att datorn fick stanna hemma men den behövdes ju inte heller. 



En bok lyckades jag också läsa. Livet & barnet är helt ok att läsa fast det mesta inte är så aktuellt för en själv för tillfället. O jätte snabbt läst, typ flygresorna plus lite väntetid. Rolig är den också. Läs den!

Kommentarer

Populära inlägg