10 år sedan

För 10 år sedan fick jag upplevde två otroliga veckor med dessa trevliga flickor. Otroliga o roliga men så tunga dagar var det. Fotograferingar, modevisningar (3-4 om dagen), intervjuer, tv-inspelning, helikopter tur, slalom åkning, körde min första snöskoter o såååå mycket mycket mera. Men inte en sekund har jag ångrat!!
Minnen för livet!


 Bilderna är till största delen tagna av fotografen som var med oss hela tiden. 
Han gjorde sen fina album åt var o en! 


Vilket var roligt, annars hade man ju knappt haft nå minnen alls. På den tiden hade ju inte var o en kamera i telefonen (undrar om det ens fanns digikameror då? Vi hade åtminstone inte!).


 







 Hela min familj var med under den två dagar långa finalen som hölls på Kalastajantorppa. 
Skönt med stöd hemifrån o roligt när man mitt under sändningen hörde "Hyvä Heidi" från läktaren! :)
Egentligen så var där ju knappt alls nån publik, familjerna bara, så där var ca 50 personer på den lilla läktaren. Nå mera hade de knappast fått o rymmas heller. Så tänkte man inte på att det var över en miljon människor som tittade via tv:n så var det ganska lugnt :). 

På den tiden valdes de 6 bästa med telefonröstning o bara dessa fick vara med under den sista finaldagen o av dem valdes vinnaren. Är så glad att jag fick vara med ända till slutet (så nån annan än mamma måste ju ha röstat:) ).

Gubben hade mera hår på den tiden, men annars har vi ju knappt ändrat alls (I wish)! :)
 

Kommentarer

Populära inlägg