I moron igen


Trött på att ha iskalla händer o frysa på jobbet! 
Nödlösning, Kevins dubbla fingervantar från H&M. Använder då det översta lagret o fungerar super bra! Men kalt är det ändå. Ett av rummen lär ha haft bara 16 grader...o man kan inte ens säga att tur att det snart är sommar igen o varmt, för nej det är det inte. Då drar de igång luftkonditioneringen o man får dra jackan på när man kommer in istället.
Så har vi det i iPark huset!
Så idag har jag suttit framför brasan o samlat värme (Romeo har ännu feber) för imorgon blir det jobb igen.



Kommentarer

  1. Vi har ju dylika problem vid bibban å. Beror lite på var man sitter men några har fått extra batterier att ha nära skrivbordet. Jag har lite bättre tur med mitt ställe men vissa sitter nog med jacka o halsduk. Tycker ni borde få extra batterier i allafall! Annars sku jag köp eget :)

    SvaraRadera
  2. Vi hade extra batterier i korridoren i nått skede förra vintern men de försvann nånstans under sommaren. Vet att han som satt i mitt rum tidigare hade ett. Borde kanske gnälla igen om saken.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg