Nyårslöfte

Som nästan varje år blev det igen lovat att träna mera o leva hälsosammare... Nå första steget taget idag, skaffade medlemskap till gymmet. Har inte tränat på gym sen jag flyttade tillbaka till hemtrakten... Det lilla "gymmet" vi har i källaren på jobbet räknas nog inte! Men nu är första månaden betald så kanske jag kommer mig iväg nu (ok först på torsdag egentligen). 
Nå hälsosammare har det ju inte blivit, lyckades få i mig 4 chokladkyssar medan jag körde hem från jobbet. Men från o med imoron så... 

Kommentarer

  1. Jag hann komma igång redan detta år och kände mig riktigt duktig och inspirerad. Å så gick jag och blev dunderförkyld och tröstar mej nu med att öppna en chokladask som blev kvar från julen... så det börja int så bra här heller sist och slutligen... Ska du börja gå på ledda gympass?

    SvaraRadera
  2. Tyvärr så har de så få såna på den tid som jag har reserverat för träning. Vilket är mellan 5-7 de mornar som jani för barnen till dagis! Som tur är så slipper man in från 5 med nyckel :), så det blir nog bara konditionssal. Vill int stanna längre i stan på kvällarna, man har ändå så få timmar med barnen varje dag.

    SvaraRadera
  3. rok? Tänkte det ligger ju väldigt nära till jobbet :)

    SvaraRadera
  4. Just den :), o förutom att den är närmast så är det den ända man kommer in på kl. 5 (tror jag åtminstone) o så är det ju inte så dyrt heller.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg