Lampor

Oj tycker så om lampor!
I mitt tapet surffande igår så hamnade jag in på netAnttilas sida o de har ju rea på en massa lampor. Dessa bokstäver bloggade jag om redan förra året o tycker lika mycket om dem ännu. Så nu är de beställda! En åt var!


Denna Cafe taklampa från Markslöjd kommer att bli super i Romeos nya rum! Hans kommentar när jag frågade hans åsikt var "nå lite grönt är ju där". Nå bättre kompromiss kommer vi nog inte fram till.
Så den beställde vi. 



Men så beställde vi också en riktigt grön matta åt honom o då var han nöjd!



En vill ha lampa är denna Eero Aarnios Nukkumatti!
Den är också till nedsatt pris, men den får nog vänta lite ännu! För egentligen så vet jag inte var jag skulle placera den... Men förstås skulle t.ex. jultomten få för sig att köpa den, så hittar jag nog alltid en plats åt den! :)


Kommentarer

Populära inlägg