Lugn vecka

Den här veckan gick snabbt. Första två dagarna hemma sjuk. Att få vara ensam hemma hela dagen är sååå lyx. Slängde mig på soffan när resten åkte o tittade på 10 avsnitt av Gossip girl (hurra för Viaplay). Det är ungefär vad man hinner med mellan 7-15 o då höll jag på o komma försent till dagis! Gubben tycker det är så tur att jag bara har ett avsnitt kvar av säsong 5, han vill ha tillbaka tv:n på kvällarna (tur att det finns 6:an sen också)!


Äntligen i jobb igår o vi hade Tyky-dag så det blev nu inte så mycket jobb. Men föreläsning om sömn o så bowling. Hade inte gjort detta på många år, så var helt nöjd när jag inte föll eller tappade klotet o fick t.o.m. två strike! :)


Försökte här fånga det ögonblicket när jag var i ledning. Det gick ovanligt dåligt för de två andra just då! :) O tror nog jag kom sist två av tre varv. 
 

  Ikväll borde man då packa bilen full med staff, fixa lillajulklapparna o annat som hör till.
 O imoron tidigt starta mot Rovaniemi o jultomten!

Kommentarer

Populära inlägg