En torsdag


Dagarna bara rusar iväg. Igen är det torsdag o städdag o så är det fredag igen. 
Kalt o äckligt är det också. Tur att man nog får upp värmen när man kommer till gymmet. Blev tredje morgonen i rad så målet uppfyllt för denna vecka. Försöker få till tre morgon träning varje vecka, men alltid blir det ju inte så.
Vad har vi gjort denna vecka då?
Fört saker till loppis. Blev sju påsar o två lådor med saker o kläder. Så hoppas att det är åtminstone hälften mindre att bära hem igen om två veckor! 
En sväng till Uleåborg på två möten var gårdagens program. Två föredrag o för första gången kan jag nog säga att jag inte var nervös alls. Jippii, äntligen. Men då var det också om ett ämne som jag kan till 100%. Men nå långt utdraget "jag tycker om att höra min egen röst" föredrag blev det ju inte. Min kollega tröstade mig här om dagen när jag gnällde om hur otrevligt det är att hålla föredrag. Han sa "sen när du blir över 50 o har 30 års arbetserfarenhet då blir det roligt att prata inför publik"! Så i väntan på den dagen!
Hemma har vi mest lekt minecraft, jag brukar få vara zombie eller gris. Både är nu sådär roller! :) Endera spelar de minecraft eller så leker de minecraft! Det är nog redan en månad sen vi laddade ner spelet o ännu är det lika roligt. Riktigt fina hus bygger de o visar upp sin "inredning" åt mig! Så sämre spel kunde de ju spela!

 

Kommentarer

Populära inlägg