Sjuk


Så har jag spenderat 2½ dagar. På soffan under filten med Gossip Girl på Netflix. Fick börja om från början med den serien eftersom jag sett hela. Men är så länge sen jag såg de första säsongerna, så det fungerar bra ändå. Egentligen skulle jag behöva en ny serie, men hittar ingen bra.

Eller egentligen var det bara 1½ dagar som gick i dessa tecken, för idag är pojkarna också hemma o då finns det ingen iPad över åt mig. Vi borde nog skaffa en tredje. O så blir det mindre soffan också när det är mamma hit o mamma dit. Pojkarna skulle nog till dagis/förskolan också idag men så försov vi oss o jag bara orkade inte med hela moron rumban o stressad ännu eftersom vi var sena o sen släpa skidor o väskor o allt. Så vi blev alla hemma idag. 

Annars hände inget speciellt den här veckan. Tisdag hade vi besök nästan hela dagen. Onsdag tappade R sin framtand i förskolan. Äntligen, den har vi försökt få loss länge. Han konstaterade att han vill behålla sin lösa tand som minne o att tandfén ändå inte finns. Men mamma fick gärna lägga en sedel under kudden ändå. Ja vad kan man säga... Han fick sin peng o behålla tanden. 


Torsdag var det soffan för mig, skönt o lugnt, synd bara att man skall vara sjuk för att förstå att ta det lugnt. O så var det veckoslut. Inget större planerat. Bara ta det lugnt o bli friska.

Kommentarer

Populära inlägg