Trött

Kan inte förstå att man kan vara så trött om kvällarna o att det bara fortsätter ännu. Var det inte bara den första tiden man skulle vara trött?! Några veckor slumrade jag till på soffan redan en 18-19-tiden. Nå lite bättre har det nog blivit redan, men längtar efter min vanliga energi så man kunde få nått gjort om kvällarna också. Finns ju en caravan trip att planera till i sommar o de planerna är nog tyvärr ännu mycket bristfälliga. Men ännu finns det ju nästan tre månader tid för det. Kanske energin dyker upp igen!
Kommer inte ihåg att jag skulle ha varit såhär trött de två tidigare gångerna. Somnar ju före pojkarna de kvällar jag lägger dem o sova. Igår hade jag gubben o väcka mig i tid till Melodifestivalen. Kunde man ju inte missa! Fast vinnaren var ju nog ganska självklar, åtminstone enligt mig! :)


Kommentarer

Populära inlägg