Mammalådan

Ta eller inte?!
Snart börjar det bli dax att bestämma sig om det också!

Med Romeo tog jag lådan. Var ju roligt när det var första barnet. Spännande att öppna o plocka igenom alla små kläder. Vissa saker användes mycket, som sovpåsen. Fick en till av morsan också o det var nog behändigt att ha två (den måste ju tvättas ibland också). O den tunnare halaren tyckte jag också om. Men själva vinterhalaren var ju bara för stor o klumpig o helt fel färg (aprikos tror jag den var det året). Resten av kläderna var ju också så där (bland de mest svår sålda på loppis har de varit nu efteråt). Så med Kevin blev det ingen låda. Man får ju ganska mycket trevligt shoppat för 140€ också.
Årets låda ser ju annars helt trevlig ut. Neutrala färger som passar åt båda, kanske lite dystra färger egentligen när man tänker efter.

 



 Så tror nog inte det blir nån låda den här gången heller! Shoppar hellre skilt precis de kläder som jag vill ha! Egentligen så behöver vi inte köpa nå kläder alls till, det finns ju redan allt efter pojkarna o jag vet att sen när bönan är här så kommer det att dyka upp jätte mycket kläder från det ena o andra hållet. Vet att min mamma redan börjat shoppingen o gubbens mamma brukar inte vara sämre hon heller! :) 
Så tror det blir pengarna o så köper vi en ordentligt babyalarm! 
Funderar lite på en Nabby, den ser bra o behändiga ut!


Kommentarer

Populära inlägg