Morsdag del 2

Är ingen "sova-länge" människa, så skall man överraska mig med frukost på säng så måste man vara uppe tidigt. Så frukosten kom 6.00! :) 
Hade nog lite räknat med att få vänta längre.


Ny gräddade croissanter t.o.m.
O paket!
Med precis det jag hade önskat mig! Nya Marimekko muggar! 



Ett "jag-lovar-att-hjälpa-mamma-dammsuga" presentkort fick jag också!
Fast med en "det gjorde jag ju redan" kommentar! O ja han dammsög ju faktiskt i nån minut i fredags! Det är ju tanken som räknas, eller hur var det! :)


Nu kommer vi att fortsätta dagen med lunch hemma hos mina föräldrar!
Sen blir det att packa inför jobbresan i morgon. På programmet står då ett besök på ett torvfält, Keskinens o Ähtäri djurpark mm. Vi skall alltså på de årliga "Yksikköpäivät"!

Ha en trevlig morsdag!

Kommentarer

Populära inlägg