Gravidhjärna

Helt otroligt, hur kan man göra om samma pinsamma misstag två gånger!? 
O varför i hela världen slängde jag inte bort byxorna när jag först såg att de hade ett stort häl där bak!? Men se det gjorde jag ju inte, utan lade dem bara tillbaka i skåpet. O imorse när jag skulle på malmexkursion så drog jag bara på byxorna igen. Hade inget minne av hålet innan jag skulle hänga dem på tork i kväll. Så då har man traska omkring med ett ganska stort hål på baken hela dagen! O är man i skogen med ett bunt gubbar så inte säger de ju nått om saken, så klart inte! Nå lever i hoppet på att jackan döljde hålet...men tvivlar nog på det!

Man skall ju inte bli dummare av att vara gravid, men åtminstone mera tankspridd gör det en! 
Som i måndags när jag kom till jobbet o hittade pojkarnas dricka i min väska istället för i deras. Eller lyckades tappa bort husnyckeln två gånger igår, den första nyckeln blev kvar i bilen som blev kvar i jobbet o den andra lyckades jag slarva bort mellan garaget o huset (hade fem olika väskor o nog hade jag ju slängt ner reservnyckeln i en av dem strax efter att jag tagit den från kroken). Lyckades säga flera inte så fina ord innan jag hade hittat den. 
Så tankspridd, ja verkligen! 
Får se hur det går när vi skall komma oss iväg på fredag...


Kommentarer

Populära inlägg