Snart semester

Så har man släpat sig upp för att börja den sista arbetsveckan före semestern! Barnen skall föras till mina föräldrars så att min pappa kan se efter dem idag, sen till kontoret o hämta bilen o fältgreijor o så köra en 150km o titta på lite hällar o sen snabbt hem igen de samma 150km för rådgivningskontroll (hoppas hinna med en dusch där emellan, tvivlar dock) o sen ännu besök ikväll... O det första rådgivningstanten kommer att frågar nu igen är "visst kommer du ihåg att ta det lugnt?" Hmm...
Hade från början tänkt ta den här veckan ledigt o så mycket extra som det finns att fixa ännu så hade det kanske varit en bra idé o efter fyra dagar med pojkarna tror jag nog att Moffa också tycker att den iden hade varit bättre. He he! Men som jag trodde så behöver jag dessa dagar för att bli klar med fältjobbet! Så kan man med gott samvete ha semester o sen mammaledigt! 
Men nu göra matsäck åt mig själv, väcka pojkarna o så rullar nog dagen vidare.


Kommentarer

Populära inlägg