Ännu finns det semester kvar!

En hel vecka kvar av min semester o kalendern är helt blank. Inget inplanerat innan nästa veckas söndag! Hmm, vad skall man hitta på? Känns skönt, man kunde ju bara vila o ja vara, men är så jätte dålig på just det. Så nånting borde man ju nog hitta på...
Frågar man pojkarna så vill dom antagligen bara vara hemma. Länge sen dom haft varsitt stort rum att leka i, så om det inte handlar om att köpa ännu mera leksaker så stannar dom nog helst hemma. Vädret lovar ju inga stranddagar heller precis. +15-17 grader, vad är detta för juli?!

Igår gjorde vi sommarens första loppisrace (missade ju alla som varit tidigare i sommar). 
Var nog lite trötta hela bunten, alla steg ju upp senast 4.30 den dagen. Så lill-gubben somnade i bilen fast det bara var tidig kväll. Men två saker fick jag med mig hem. 
Såg också en liten byrå som jag gärna hade haft. Gubben frågade var jag hade tänkt placera den o ja egentligen finns det väl ingen direkt plats för den...men sånt brukar ju ordna sig. Men den fick nu bli kvar där.
Hoppas det kommer flera loppisrace ännu här i trakten i sommar. Blev sugen på flera!


Kommentarer

Populära inlägg