Inspiration på insta

Hösten till ära har jag pockat mitt instagram flöde fullt av inspirerande inredningskonton. Vit o gammaldags inredning, precis som jag vill ha det. Härliga bilder på fina hem ploppar upp hela tiden. O man sitter o tänker, varför gjorde vi inte så o så istället när vi renoverade vårt hus för 6-7 år sedan?! Hade vi gjort om allt idag hade nog mycket sett annorlunda ut! 
O det är inte bara jag som håller på o kommer med renoverings idéer. Gubben är inte mycket bättre han heller. He he! Varför har vi inte en inglasad veranda? Varför valde vi inte ett annat material för hallens väggar? Vi borde göra klart bastun här inne! osv. 
Oj vad man kunde göra om mycket! Min lista är nog sen betydligt längre. Förstås! Man hinner se så mycket mera när man går här hemma hela dagen. När man jobbar har man ju bara några timmar hemma på kvällen o hinner inte störa sig på allt. 
Nästa vecka har vi en ny liten varelse i huset. Så inte riktigt rätt tid för renovering!
 O så känns det nog lite onödigt att bara efter 6 år i huset börja fixa sånt som egentligen inte behöver fixas. Bara för att smaken ändras!
Men inredningen, den är sen en annan sak!!!







Kommentarer

Populära inlägg