Regn o loppis

Neristans gårdsloppis-dagar har blivit en tradition för mig. För det första så brukar jag hitta en hel del fint här o för det andra så bara älskar jag miljön här. Gamla fina hus, små härliga innergårdar med gamla äppelträd o ljuvliga små bodar. Under gårdsloppisarna så kommer man ju sig in i trädgårdarna o titta också! 
Inte en plats som kanske skulle passa för oss nu som småbarnsfamilj men kanske längre fram sen... Vem vet!

Hade sett på väderleksprognosen att det troligen är uppehållsväder ända fram till 11. Så vi passade på att vara i stan från morgonen o vi var nog inte de ända som förstått detta. Där var ganska mycket folk strax från 10.00 när loppiset öppnade. Så vi hann vår runda innan det började spöregna! 

Gårdsloppisarna har öppet ännu idag om man är intresserad. Dock ser vädret inte ut att bli nå bättre idag heller!


Min loppiskompis! De andra vägrade komma med!


En av de härligaste gårdarna!



Ja o fyndade det gjorde vi ju!
Romeo hittade gubbar o böcker! O jag flera fina kannor!




Kommentarer

Populära inlägg