Hemma o allt bra!

Visst kom vi oss hem på söndagen! Läkaren var nöjd med viktökningen, så bara att åka hem! Var bara lite extramjölk som behövdes! Vilket inte är nått nytt, det har ju dom andra också fått, så det hade jag räknat med.

Skönt att vara hemma! Tre dagar på sjukhus räckte bra! Begränsat med tid som man orkar sitta o stirra på tv! Visst man kunde vila o behövde inte göra nått förutom ta hand om den lilla. Men oj vad det blev tråkigt! Han sover ju mesta delen av tiden ändå. Hellre är jag hemma med familjen än ensam på sjukhus.

Mycket nöjd med förlossningen o hela sjukhusvistelsen denna gång! 
Med två "normala" förlossningar bakom mig o båda med sina komplikationer så måste jag nog säga att planerat kejsarsnitt passade mig betydligt bättre. Allt gick super bra o pojken klarade det bra. Första av våra pojkar som inte behövt nå extra tester eller prov under sina första dagar o hem kom vi två dagar tidigare än jag gjort med dom andra. Väldigt sjuk är man nu efteråt förstås, men det var det värt när allt gick så bra! 
Förlossningen färdigt behandlad! Det gick som jag ville o det gick bra! 

Blev höst så länge vi var på sjukhuset! Lite regnigt o trist väder. Men det passar bra när man helst bara kryper ihop i soffan!


Kommentarer

Populära inlägg