Dagen i bilder!

En bild i timmen hela dagen! 
Läste ett liknande blogg-inlägg o tänkte att det skulle vara roligt att testa!
Så tänkt o gjort. Här är min tisdag timme för timme!


07:00
Så startar vi dagen!


08:00
Dax att få ut alla genom dörren!
Var nog inte så mörkt som bilden under ger intryck av. Min kamera är bara väldigt dålig i mörker.
O jaa, vi åker ännu bil till dagis! Hela 300-400m!



09:00
Dax för min frukost! Hallon + banan + yoghurt!
O varför jag mixar på skötbordet, jo för att inte väcka upp Colin förstås. 


10:00
Colins matdax! Precis lagom till reprisen på ett måste se program. 
The Bold and the Beautiful! 


11:00
Ups, glömde helt dra in magen!


12:00
Nån åt upp Romeos godis...hmm...hinner nog köpa nya tills helgen!


13:00
Mommo, Moffa o Johanna på besök!
Dax för "neito hädässä" leken igen!
O nån fick städa efter dem. 
Han som poserar på bilden deltog inte i städandet!


14:30
Läxor o sagostund!
Romeo läste en bok för oss o jag en annan!


15:00
Dåligt samvete för godis ätandet. Lite Mamma-Mage-jumppa!


16:00
Colins matpaus igen! Lagom till Beverly Hills! Programmet är kanske inte lika bra som för x-antal år sen när man först såg den men helt ok. 


17:00
Pojkarna visar Minecraft åt Colin medan vi väntar på att pappa skall komma hem.


18:00
Gubben äntligen hemma o man fick slänga sig i bilen för att åka o inhandla nya utebyxor åt Romeo. Han hade ramlat i skolan o rivit upp knäna på sina nästan nya utebyxor. 


19:00
Brasa, kvällsmat o så småningom god natt!


Det var tisdagen i bild!
Spännande, va? :)

Kommentarer

Populära inlägg