Smile

Första smilet eller bara sjuk mage? Hmm, vem vet! 
Men missade det gjorde jag ju förstås. 
Denna lyckades jag nästan pricka... förutom att jag i min iver fick halva handen före. Nå bättre lycka nästa gång!


Höststorm på gång ute. Nå jaa, egentligen så regnar det bara lite. Men ändå, typiskt just första dagen man skall iväg på morgonen med allihopa. Så vi tog bilen! Har ju ändå 300-400m till dagis. Men det regnade... 
Colin sov förstås, men han stördes knappt av att vara ett varv till dagis. Fortsatte bara att sova när vi kom hem igen. O nu har jag t.o.m. hunnit med en kaffe o han sover fortfarande. Så efter en moron där allt verkligen inte gick som planerat (men tror alla är på rätt ställe med nåsånär rätt saker) så börjar det nu kännas som om det kanske skulle vara värt mödan.
 Riktigt skönt med lite tid för sig själv!

Kommentarer

Populära inlägg