Fixas idag

Har en "klönt" stör mig nått fruktansvärt (se bild). Kanske skulle det vara en annan sak om man alltid haft den men denna dök upp nu under senaste graviditeten. Så den växte som från inget till stor på typ ett år! O eftersom den nu är ca 1 cm bred så syns den ju nog. Det är inte den första ofarliga klönt som jag har. Tror jag fick den första på låret redan för 15 år sedan. Den har dock försvunnit av sig själv under åren. Så tydligen dyker de upp när som helst o så försvinner de med åren o är helt ofarliga. Men vad de är o varför de kommer har jag aldrig fått nått svar på. Syrran har liknande också, så de finns väl i generna. Igen en sak man kan skylla på sina föräldrar! He he!
De tidigare är på ganska osynliga platser, låret, foten, armen, så de stör inte så mycket. Men denna ser jag varje gång jag tittar i spegeln! O den stör mig!
 Ville inte ta bort den under graviditeten eller så länge jag ammade, men nu har vi ju slutat med det också. Så idag skall den bort! Bara att hoppas sen att ärret inte blir fulare än klönten!


Idag är det mindre kaos hemma hos oss! Ingen spyr mera, men pojkarna fick vara hemma ännu idag. Igår låg den äldre på soffan precis hela dagen men imorse var det nog redan Lego-spel som gällde. Så han börjar nog vara frisk! Räckte ett dygn för båda. Så tur att vi inte fick nån svår variant av mag sjukan.
Idag blir det 2 månaders kontroll o sen min mini operation!

Kommentarer

Populära inlägg