Sjukstuga hos oss

Skönt att vara hemma igen! Utvilad o redo för vardagen... Nåjaa hade man inte vakat till ganska sent så hade man kanske lyckats bli utvilad, men för en gångs skull prioriterade jag en kväll med jobb människor framför en kväll på hotellrummet med tv o godis!


Ja är ju verkligen ingen krog människa längre, om jag nånsin ens varit, så på jobbresor säger jag vanligen god natt efter det obligatoriska programmet. En skön kväll i lugn o ro framför tv:n med en massa gott att äta är oftast prio nr 1. En kväll med gamla gubbar brukar inte locka så mycket. Men detta var en ny grupp med nya människor som jag inte kände från tidigare, så det var nog en bra idé att välja krogen den här gången. Förutom att lära känna dem man skall jobba med så blev det testat en del nya öl sorter också. Lärde mig alltså en massa den kvällen! :)

Roligt att få göra annat ibland också, men ännu är jag inte redo att börja jobba igen. Skönt att man ännu har tre hela månader kvar innan det är dax. 

Kom dock hem till en sjukstuga! De två äldre pojkarna har feber o Kevin har ännu nån släng av magsjuka också. Så här är det lugnt när de inte orkar röra sig från soffan! Bara dessa två håller liv i luckan!




Kommentarer

Populära inlägg