Deprimerande värre


Man blir bara deprimerad av hela situationen för tillfället så koplar av en stund o drömmer mig bort. Till en plats utan dessa bekymmer o till människor som tänker på vårt bästa! Vad passar då bättre än att börja på fotoboken om förra vinterns semester i Kuba!

Vilka två härliga veckor vi hade! 
Hoppas på många fler såna med min kära familj!




Fotoböcker ja, har egentligen varit lite lat med dem det senaste året. Har inte lyckats göra en ända sen Colin föddes. Man orkar inte sitta på kvällarna efter att barnen har somnat, då stupar man ju bara i säng eller städar o fixar. Men nu har jag ju mornar också, efter att jag börjat jobba. Vanligen så använder jag ju tiden mellan 5-7 till att träna, men är man förkyld så kan man ju inte det. Då kan man sitta o göra fotobok istället. O då undrar nån "Varför i hela h...ete sover du inte istället?" Jo för att Colin vaknar mellan 6-7 o har jag inte tagit mig ut innan det så kommer jag mig inte iväg i tid. Så åker innan nån hinner vakna! "Men börja jobba istället då" Nåja arbetstiden räknas först från 7 framåt o så roligt är det ju inte att jobba så man nå ofta vill göra det gratis! Så den här veckan skall Kuba boken bli klar! Men nu börjar arbetstiden!



Kommentarer

Populära inlägg