Glada vi till skolan gå!


Så var dagen här igen! Skol- o förskolstart!
Nu börjar de samma tid o kan gå tillsammans till skolgården. 


Spännande, men inte lika som förra året när man var förstaklassare eller började i helt nytt dagis. Förskolan är förstås nytt för Kevin, men så länge han har sina bästisar med så trivs han! Förskolan är nuförtiden i samma hus som 5-års gruppen så en flytt till förskolan är inte längre en så stor sak. Samma hus, samma kompisar o tanter som man träffat varje dag året innan också. Så tror nog att det skall bli bra! Glatt sprang de båda iväg med sina kompisar! 

Var nog jag som var mest spänd imorse tror ja. Stod o undrade varför jag hade så lite greijer i min väska?! Vanligen så svämmar den över. Nå hann en bra bit mot jobbet innan jag konstaterade "du har inget att äta med dig". Vanligen har jag både lunch o frukter till mellanmål. Så något tankspridd denna morgon. Men kom ju mig till jobbet iallafall!






Kommentarer

Populära inlägg