Barnrumsinspo!


Ibland bara räcker det jätte länge innan man får nått gjort!
En några timmars sak är bara helt omöjligt att få till.


Dessa hyllor som jag köpte i mitten av sommaren är en sånn sak. De var jätte fula o därmed billiga loppisfynd. Men med lite färg så skulle de bli bra hyllor för små böcker. Så var det tänkt! hade pratat om att nån kunde göra såna åt mig, men det blev aldrig av. Så jag var jätte glad när jag hittade dessa. Men sen glömde jag lite bort dem... Men nu äntligen är de t.o.m. på väggen. De var kanske lite mindre än vad jag hade tänkt, men de fungerar. Håller upp några böcker o ser fina ut! Precis som det var tänkt! Dock så får ju böckerna aldrig sitta kvar där nå lång stund. Vissa plockar ner dem genast han ser dem! Inte för att läsa utan bara för att man kan plocka ner dem!

Så här såg de alltså ut när jag köpte dem för 1€/st!


Med lite färg blev de så här fina!



Resten av rummet var inte så städat idag...



Kommentarer

Populära inlägg