JulfestVeckan


Den här veckan kör vi julfester minsann! Alla under samma vecka!
 Först barnens olika tillfällen, nått varje dag o till slut min egen julfest på fredagkväll. Tror det blir en bra avslutning på en hektisk vecka!


Kevins förskoljulfest var igår kväll. Fina små tomtar o lucior, dock lite blyga såna! Min egen tomte som övat så flitigt på alla sånger, vågade knappt öppna munnen sen när det var dax. Konstaterade efteråt att han inte ville. Men minns ju själv hur spännande det var med julfest o program o inte var jag heller nånsin den som sjöng högst (kanske lika bra det, är nog ingen sångfågel). Men vi har ju fått njuta av alla sånger här hemma i flera veckor redan... börjar kunna LusseLelle o Lucia-sången!

Höll på o bli stor katastrof redan på veckans första festlighet. Jag vill ju ha allt på film o jag hade laddat filmkameran kvällen innan som vanligt. Men när gubben tog i den o skulle börja filma så blinkade batteriet tomt. Jätte trevligt! Blev att ta till telefonen istället. Kvalitén blir ju knappast lika bra, men bättre än inget!

Nu iväg o njuta av lite luciasång! En trevlig lucia-dag åt alla o många lussebullar!



Kommentarer

Populära inlägg