Lucka nr 23


Lucka nr 23 - Vad önskar du dig mera av 2017 som du saknat 2016?

Önskar mig mera tid förstås! Som alltid! Men mera tid får man ju förstås inte, så därför önskar jag att jag detta kommande år skulle dela min tid lite annorlunda. Mera egentid! Mera dagdrömmar! Mera tid för vänner! Kanske en till kväll ute utan barnen! Det har jag saknat detta år!

Så förstås mera resor o mindre gräl! Detta kan dock vara en ganska omöjlig kombination, men man får ju alltid önska! Mindre resor kommer det inte bli, det vet jag redan!



 Detta är en del av Kajsons Julkalender, vill du veta mera läs här!

Kommentarer

  1. Jag önskar mig nog mera av MINDRE stress, mer framgång vad gäller jobb/karriärmöjligheter, fina upplevelser, och kanske, kanske lite kärlek, men det vågar jag nästan inte ens tänka på i nuläget. Ska försöka bli spontanare och ta saker som de kommer, typ.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga dåliga önskningar! Hoppas du får allt det! MIndre stress o mera spontanitet skulle jag också önska mig!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg