Lucka nr 4


Lucka nr 4- Vilken dröm har du haft som du lyckats uppfylla?


Drömmar igen då! Jag är ju nog lite av en drömmare, så jag har o har haft en massa drömmar. En som är aktuell i december är vårt bröllop. Sa alltid när bröllop kom på tal att jag kommer inte att gifta mig traditionellt i nån kyrka, jag vill gifta mig på stranden. Ni vet som Brooke o Ridge i Glamour (The Bold and The Beautiful). 

Sagt o gjort i december 2007 åkte vi med hela familjen till Playa del Carmen i Mexico o gifte oss på stranden! Tack vare en super bröllopsplanerare så blev det helt perfekt, precis som jag alltid drömt om! 

Ni har sett dessa bilder så många gånger redan tidigare, så jag sparar er o visar bara en...eller kanske två!




Detta är en del av Kajsons Julkalender, vill du veta mera läs här!


Kommentarer

Populära inlägg