Vardags uppdatering!


Luckor hit o luckor dit, men hur går det så där annars då?


Jo tackar, det går egentligen inte så jätte bra. Borde för tillfället vara i Kuusamo o förbereda mig för en presentering av projektet som vi jobbat med i två år. Istället sitter jag hemma o proppar i mig värkmedicin! Varför?  Jo för att min rygg gav upp för nån vecka sen o vill inte alls bli nå bättre. Bara så där över natten gick jag från att inte ha haft nå ryggproblem på en längre tid till att se ut som en gammal tant som knappt tar sig framåt. Vad som hände, ja det kan jag inte svara på. Men måste ju ha sträckt nått i nått skede. Man skall inte tro att man i denna ålder bara kan hoppa upp på dansgolvet o röra sig som förr i tiden! Man kommer sig alltså ut på fest en gång i året ungefär o så slutar det med veckor av ryggont. Hmm, klart o tydligt inte hälsosamt detta med egentid utan barnen! 

Hittade ingen bild på gammal tant, men ni förstår poängen! :)


Annars rullar det på! Självständighetsdagen firade vi som vanligt hemma med gott o mys. Tittade eller egentligen mera lyssnade på balen medan man fixade med allt annat. Sedan slog vi ju in julklapparna. Detta har blivit en tradition med åren! Ner med alla klappar när barnen somnat, visa åt gubben vad "vi" köpt, så slå in allt o upp med allt igen! I år har vi inte alls så många paket var åt barnen som tidigare. Det blir istället några större i o med att Romeo ville ha ett TV o så får de Playstation 4 också o en hel låda med figurer o spel till Disney Infinity 3. Nu återstår bara det stora problemet när det gäller julklappar, Vad köpa åt hans föräldrar? Som vanligt inga idér alls! Nå det är ju några dagar kvar ännu, så kanske jag kommer på nått! 


Bild från förra året, hann inte ta nå bilder i år!


Tänk att det är fredag igen då! Dax att ladda upp inför nästa veckas julfestrumba! Tre julfester o en luciakröning på 5 dagar, tur att minstingen inte ännu i år har nån julfest! Jätte roligt med julfester, men varför skall allt vara under samma vecka?! Hade hoppats att jobbet åtminstone kunnat satsat på en annan vecka men inte.




Kommentarer

Populära inlägg