Fredags tankar


Fredag igen! 
Trodde dagarna flög iväg när man var på jobb, men nu stormar de iväg!


Stormar gör det ute också o har gjort i flera dagar. Synd just när vår minsting kom på att det är super roligt att vara ute. Han vill åka sparke, åka pulka, ränna, gunga, springa efter Belle o är bröderna också ute, ja då är det extra roligt. Han kunde vara ute hur länge som helst o tydligen i vilket väder som helst... Hans mamma är inte riktigt lika road av utelekar i detta väder... Så nu hoppas vi på lite bättre väder snart så att vi kunde vara ut lite längre. Är trött på att bära in en skrikande o sparkande unge två gånger om dagen. Två eftersom vi för o hämtar Kevin från förskolan o då hamnar o gå ut.

Annars snurrar dagarna på i ganska samma mönster. Ganska skönt, men känner ju mig själv, hade jag inte haft resan att planera o fixa till så hade det nog blivit tråkigt. Men nu finns det så mycket att göra så man hinner inte få tråkigt. Men bloggandet vill jag inte riktigt ha tid till, eller kanske man hade om man hade lite mera motivation. Men nu verkar den vara som bort blåst, finns så mycket annat att tänka på. Så nu kommer denna blogg att ta en liten paus! Men återkommer nog innan vi reser o från Mauritius det lovar jag! Visst kan det dyka upp en o annan text innan det också om jag känner för det. Kanske! Så med dessa vardagsbilder önskar jag er en bra fortsättning på januari o på vintern. 

Vi hörs igen snart!








Kommentarer

Populära inlägg