Har du också projekt på kö?!


Älskar gamla möbler och vi har ju några redan från tidigare.
Men på nått sätt har det blivit så det här året för oss, att skåpen samlas i uthuset och ingen kommer sig för att börja på med dem.


Har egentligen 4 olika skåp/bord som borde slipas och målas. Den första hittade en plats i vårt sovrum i det skick som den var när den köptes, så den är nog sist på listan för tillfället. Men dessa på bilderna under, står ännu ute och väntar på fixande och en plats inne i huset. 

Behöver vi dessa då?! 
Ja vissa ställer ju alltid samma dumma fråga. O den här gången så har han nog helt rätt, vi behöver absolut inte flera skåp eller bord.
Men de var så billiga och jag har letat efter ett halvmåne bord ett bra tag och så hittar man ett för 15€. Den på sista bilden är arvegods och den stora fyndade jag för 30€. Så alla under 50€. Så man kan ju bara inte låta bli! Åtminstone inte jag.

Så nu står de där och väntar! 
Tur att hösten kommer med mörka och regniga kvällar, då vet åtminstone jag vad jag kommer att göra!


Kommentarer

Populära inlägg