Kalas, kalas i stora lass!


Idag var det dax att fira vår spralliga lilla 2-åring!
Och mig på ett litet hörn också!


Eftersom vi är tre i familjen som har födelsedag inom en månad så behöver man lite slå ihop dem. Släktet hinner ju inte komma på kalas varje helg.
Barnen måste få ha egna dagar, så tycker åtminstone jag. Men själv behöver man ju inte fira nå mera, men presenter tar man ju gärna emot ändå förstås. 
Så i år valde vi att fira oss båda på samma gång veckan mellan våra födelsedagar. Så jag har ju ännu några dagar kvar att vara så här "ung". 




Inte så svårt att gissa vad som är populärt hos oss för tillfället!
Paw patrol för hela slanten! Så det blev ju förstås kalas-temat också. 




Bra när man kan få hjälp med paketen av nästan lika ivriga bröder. 




Colin fick Paw partol och playmobiler i present och jag fick blommor och energi dricka! 
Alla mina syskon var nog en sväng via den lokala butiken och köpte min present innan de kom.... 
men de vet åtminstone vad jag tycker om!





"Hurraa, lyckade blåsa av ljuset!"
Och trycka ner en av hundarna i tårtan också. 




Oj vilken dag igen. Älskar kalas, men nog medför de mycket jobb. 
Som tur så var detta slutet på vår kalassäsong. Nu är det 8 månader till nästa kalas. 
Ganska skönt!



Kommentarer

Populära inlägg