Upgraded


Som om universum hade vetat att jag behövde nått extra. 
Upgraded till en junior suite, Ja tack!




Radisson Blue hotel Espoo levererar igen!
En vacker junior suite med sovrum, tvrum, två badrum och två tv.  Detta kunde man bli van med. Tysta rum, inga byggarbeten som stör nå mera. Och framförallt inga gubbar utanför fönstret när man tittar ut på morgonen. 

Vackert beläget vid vattnet är det också och inte är det svårt att ta sig hit heller, metron går ju ut hit nuförtiden också. Så behöver man ett hotell i Esbo så rekemmenderar jag detta. 

Om man nu skall gnälla på nått så är sängen lite för hård för mig. Ryggen gillade inte. Men sov ändå bättre än jag gjort på en vecka. 

(och kan ni tänka er, jag kom ihåg att bilderna måste tas innan man slänger ner sina saker överallt och slänger sig själv i sängen.)




Och efter en ut vilande natt en god frukost i mysig atmosfär. 
Gillar det här hotellet!




Nu i snart i jobb och så får jag njuta av denna fina suite ännu en natt !




Kommentarer

Populära inlägg